Wat zijn de beste digitale kaarten die je kunt importeren via JOSM om OSM mee te kunnen actualiseren ?
Naar aanleiding van project Cruquiusbrug heb ik contact met een aantal projectleden van provincie Noord Holland.
Naar aanleiding van project Houtplein zijn een aantal projectleden van provincie Noord-Holland die ook het project Cruquiusbrug onder hun hoede hebben onder de indruk geraakt van de kracht van OSM.
Wat is het geval: sinds ik bij project Houtplein het gedeelte waar nu gewerkt word tot 2024 als under construction gebied gedefinieerd heb is door de aannemer daar een afname van verkeer tot 80% waarneembaar…
Wat materiaal aanvoer voor het project verbetert en onnodige verkeershinder tot een minimum beperkt immers door de project under construction status wordt verkeer vroegtijdig om het project geleid als de verkeersgebruiker een routeplanner gebaseerd op OSM data gebruikt.
Voor project Cruquiusbrug heeft provincie Noord Holland oren naar een zelfde soort aanpak als bij project Houtplein…
Op mijn beurt heb ik gevraagd aan de projectleden van provincie Noord-Holland of het mogelijk is om digitale data aan te leveren zodat een near real-time geactualiseerde OSM database m.b.t. project Cruquiusbrug mogelijk gemaakt kan worden.
Op hun beurt willen ze metadata om importeren in OSM snel mogelijk te kunnen maken…
Vandaar bovenstaande vraag.
13 posts - 6 participants
Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/expertise-van-osm-leden-gevraagd-m-b-t-te-importeren-digitale-project-kaarten/105385