G11, G12a en artikel 461 borden, feitelijk/juridisch openbaarheid


Slecht leesbaar, al rijdend beelden op nemen.

locatie

Twee wetten/regelingen, die naast elkaar gelden. R.V.V. en WvSr.
Daarnaast is het de vraag of dit pad feitelijk of juridisch openbaar is, bij juridisch moet een verkeersbesluit worden genomen. Dan mag het SBB bord daar niet staan.

Geen toegang:

  • voor gemotoriseerd verkeer

Ik meen dat ook te lezen. (bovenste bord, deel geen toegang: onderste regel)
Zo kan het zijn dat op een fietspad G12a een mofa en moped *=no moet komen i.p.v. designated.
Kan zomaar feitelijk openbaar zijn gezien ook de kadastrale grens, die het pad niet uitsluit.


locatie


locatie

Lijkt heel gevoelsmatig niet goed.
Je zou bij G11 en G12a verwachten dat je er dag en nacht lang kan rijden op de mofa/moped.

locaties:
Almere

Eerder topic met G11 en SBB

Kennen jullie nog meer situaties?

4 posts - 3 participants

Read full topic


Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/g11-g12a-en-artikel-461-borden-feitelijk-juridisch-openbaarheid/109180