Hoe maximumsnelheid mappen

Al een tijdje bezig met maxspeed bij te werken, eerst bij mij in de buurt meer recent als onderdeel van de provincie in de maand. Maar eens begonnen met een pagina met wat informatie:

NL:Maximumsnelheid

Correcties/aanvullingen welkom!

Recent was op ik zoek naar de waar A1 borden eindigen en kwam hierop:

Geldigheid van snelheidsbeperkende borden

Dus tot de volgende kruising. Een RVV artikel zou nog wel goed zijn :wink:

Tijdens het mappen kom je zo af en toe vreemde dingen tegen en dit topic wil ik gebruiken om een idee te krijgen wat anderen er van vinden om te beginnen met dit geval:

Screenshot_20240206_155739-1

Dit is een screenshot van NDW George voor de situatie rond deze brug in de Noordoostpolder.

Dus op ~90 meter van de brug staat als je aangereden komt naar de brug een A1 30 km/h maximumsnelheid bord. Het probleem hier is dat je nadat je brug over bent geen A2 eind maximumsnelheid bord meer tegen komt en de volgende afslag/kruising is 760m/1.3 km.

De bedoeling van de wegbeheerder voor de lagere maximum snelheid lijkt me de brug en omgeving en niet die extra 760m/1.3 km maar dan slecht in één richting. Maar hoe dit te mappen?

3 posts - 3 participants

Read full topic

Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/hoe-maximumsnelheid-mappen/109000