Import onder- en bovengrondse locaties Amstelveen

Hoi allemaal, ik ben Michel, en heb in Google Maps een import gemaakt voor alle (ondergrondse en bovengrondse) openbare locaties. Eenzelfde wil ik doen in OSM, mede omdat er steeds meer gebruik wordt gemaakt van route programma en meldingen openbare ruimte, waar de zowel gemeente als bewoner nut van kan hebben. De import bestond uit +1400 containers maar wel ingemeten door landmeter. Het onderhoud zal ikzelf komende 20 jaar blijven doen en daarna wordt dit overgedragen in beheer bij de gemeente zelf.
Om te oefenen hoe het precies werkt, wil ik beginnen met 1 locatie bijvoorbeeld. Na enige tests zou ik graag wel de bulk willen inladen. Bij foutmelding (als iemand iets op deze locatie heeft getekend) en evengoed alle containers nog nalopen. Ik ken ze allemaal uit mijn hoofd dus dat is niet erg.

Wel gelezen dat je dit moet vragen op een forum, bij deze, en wie wil me eventueel helpen dit te realiseren alstublieft?

Nieuwe bewoners en dat zijn er jaarlijks genoeg plus intern is het heel handig deze in OSM te krijgen.

7 posts - 5 participants

Read full topic

Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/import-onder-en-bovengrondse-locaties-amstelveen/103202