Is een recentere achtergrond kaart binnen ID te selecteren ? Zo ja, hoe?

Naar aanleiding van een shop rondje gisteren in de binnenstad van Haarlem zag ik een bedrijf plantenbankjes op ongeveer elke 15 meter (ook dit weer mijn ruwe op het oog schatting) van elkaar plaatsen.
Plantenbankjes zijn (naar schatting en waarneming gister) 5mx5m grote plantenbakken die aan 2 zijden (90 graden op de bewegingsrichting van de straat waar ze geplaatst zijn) op 1/3 van de lengte van de plantenbakzijde een zitje bevat voor 2 a 3 personen.
Thuis gekomen even op de gemeente website gekeken en alleen aan informatie gevonden: Gezellige ‘plantenbanken’ in de binnenstad | Gemeente Haarlem
Normaal gesproken vind ik wel een projectbouw tekening op schaal maar waarschijnlijk valt deze actie onder het algemene autoluw & vergroeningsbeleid van de binnenstad van mijn gemeente waardoor ik nergens meer info kan in zien dan dit :frowning:
Bestaat er een zeer recente achtergrond kaart (bijvoorbeeld: Satellietdataportaal ) die meer inzoombaar is die ik als achtergrond kaart van ID kan gebruiken en zo ja hoe ?

15 posts - 10 participants

Read full topic

Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/is-een-recentere-achtergrond-kaart-binnen-id-te-selecteren-zo-ja-hoe/105003