JOSM: WMS als 1 plaatje ophalen in plaats van 512x512?

Hallo,

Hoe kan ik JOSM een WMS als 1 raster laten ophalen voor het hele view, in plaats van allemaal vierkanten van 512x512?

Als ik nu de AHN4 met dynamische opmaak als achtergrond gebruik, dan gebeurt er dit:

Ik heb hier even de kleur-versie als voorbeeld genomen, maar ik zie het ook gebeuren bij de Hillshade. ALleen valt het daarbij minder op (omdat dat allemaal grijstinten zijn). Heb ze nu als achtergrond uit Allroads .jos bestandje gekopieerd, maar ik kan niet echt vinden hoe ik JOSM zo instel dat ie voor mijn hele view 1 vraag aan de service stelt. Kan natuurlijk handmatig de grootte instellen, maar da’s een workaround imho.

Juist die dynamische opmaak is erg prettig als je een eind ingezoomd bent, de statische opmaak heeft dan te weinig contrast voor kleine details vind ik. Maar dit werkt ook niet erg prettig (ziet er wel mooi psychedelisch uit met deze kleuren, dat dan weer wel :smiley: )

4 posts - 2 participants

Read full topic

Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/josm-wms-als-1-plaatje-ophalen-in-plaats-van-512x512/8170