Kan ik hier meldingen plaatsen?

Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben voor suggesties omtrent onvolkomenheden, zo niet, dan hoor ik graag waar ik moet zijn. Ik heb 2 opmerkingen. 1. Pelgrimspad in Aalsmeer (van noord naar zuid): de Hoge Dijk is afgesloten en dat zal nog wel even zo blijven, is een hoop juridisch gedoe. (Door mij als markeerder) gemarkeerde omleiding: bij knp 75 linksaf Machineweg, bij kruising rechtsaf Aalsmeerderweg (fietspad c.q. ventweg) tot knp 73, daar scherp rechts en dan grasdijk aan noordkant van sloot, zoals (correct) aangegeven. 2. Waterliniepad in Uithoorn: tussen knp 21 en knp 27 is de route iets verlegd om nog wat meer onverhard te hebben, volgt nu na het twee bruggetje te noorden van knp 21 de dunne bruine lijn op Waymarkedtrails, dus scherp links, 80 m verder scherp rechts, bocht naar links en dan (vrijwel) rechtdoor tot knp 27. Bron van deze wetenschap: gisteren nog daar gelopen. Mvg, Martin van Dalen

18 posts - 6 participants

Read full topic

Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/kan-ik-hier-meldingen-plaatsen/4798