Kilka dróg na Dolnym Śląsku. Degradacje jak i awanse

Witajcie, po przerwie wracam do mapowania, jednak teraz na serio i z argumentami.

  1. Ścinawska, Aleja Niepodległości i Lecha Kaczyńskiego w Lubinie
    Seconardy na Tertiary
    Nie wiem jakim cudem jest tu Seconardy, dotknęło tutaj to co Warszawę i Białystok, czyli dwa pasy i już idzie seconardy. Tranzyt nie idzie tutaj wcale a Lubin to moje miasto rodzinne więc znam je jak własną kieszeń więc no generalnie wiem jak to idzie w tym mieście.

  2. Wymiana DW338 na Południe od Wołowa i DW345 na Obwodnicę Aglomeracji Wrocławskiej, Powiatówki Środa Śląska-Kostomłoty i Trasę Mielęcin-Świdnica w relacji Rawicz/Wołów/Brzeg Dolny - Wałbrzych.
    Argumenty:
    Drogi które chcę podwyższyć do Seconardy (czyli w zasadzie tylko Powiatówkę Środa Śląska-Kostomłoty) są dużo lepszej jakości niż drogi które w mojej wersji zostały by zdegradowane.
    Bliskość Wrocławia dużo większa niż w przypadku starej/obecnej wersji.
    Mimo ograniczeń tonażowych wyższa kategoria dla dróg z kostkami? No niekoniecznie (chodzi mi tutaj o odcinki z starych kostek w miejscowościach Chełm i Bielany, szczególnie w Chełmie bo tam jest to dużo bardziej uciążliwe)

  3. Degradacja wszystkich dróg tertiary w centrum Ścinawy na residental/unclassifed
    Argumenty:
    Rynek przeszedł “rewitalizację” przez którą została nałożona/odkryta kostka brukowa która nie nadaje się na drogę tertiary przy lokalnym ruchu.
    Drogi te od momentu otworzenia obwodnicy (okolice 2010) mają marginalne znaczenie poza miastem (poza starszymi kierowcami którzy jeżdzą tak z pamięci)

Dodawałem już takie zmiany ale zostały wycofane, ale nie będe już tak robił od momentu wysłania wątku. Przedstawiam wersję z argumentami.
Zapraszam do miłej dyskusji.

13 posts - 3 participants

Read full topic


Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/kilka-drog-na-dolnym-slasku-degradacje-jak-i-awanse/6431