Hallo iedereen
Het is een tijdje geleden dat ik hier iets postte, maar jullie weten misschien nog wel dat ik vorig jaar met jullie gesproken heb over onze TomTom-projecten in OSM in Nederland.
Ik heb toen ook een paar MapRoulette-challenges met jullie gedeeld. Daarin hebben jullie ook heel wat taken opgelost, waarvoor dank! Aangezien een aantal onder jullie blijkbaar graag actief zijn in MapRoulette, vroeg ik me af of er specifieke soorten challenges zijn waarin jullie interesse zouden hebben. Dan kunnen we bekijken of we deze voor jullie kunnen aanmaken.
Om een voorbeeld te geven van hoe we kunnen helpen, deel ik graag een nieuwe “Add Surface to Highway”-challenge. Deze bevat 476 gevallen van motorways en motorway links zonder surface tag in en rond Amsterdam. Aangezien het om snelwegen gaat, kan het zinvol zijn de correcte surface tag toe te voegen.
Is deze challenge nuttig voor jullie? Bekijk de taken gerust eens en geef me een seintje als jullie vragen of opmerkingen hebben. Zoals gezegd hoor ik het ook graag als jullie suggesties hebben voor andere challenges.
Fijne week nog!
Marjan
2 posts - 2 participants
Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/maproulette-challenge-om-surface-tags-toe-te-voegen/8378