Restafvalcontainer vragen omtrent betere toe te passen key- en bronwaarden

Zolang ik nog ‘geketend’ zit aan ID ga ik uit respect voor andermans werk me nog niet toeleggen op grote project(vlakk)en
Door steeds in storing zijnde restafvalcontainer bij mij in de buurt heb ik me even toegelegd op het mappen van deze ondergrondse container.

Vragen:
1. Betere fotobron
weet iemand een betere straatniveau-fotobron die ik kan toepassen dan de bron die ik nu uit gebrek aan beter gebruik ? @Baudoinm: kun jij helpen ?
De reden dat ik de foto wil bijvoegen is 2-ledig:
A. Spaarnelanden (de container ophaal operator in Haarlem) wil steeds meer overstappen op OSM kaartjes i.p.v. Google-related software.
B. ik elke keer bij vragen over welke container in storing is ik meteen een pasklaar antwoord in de vorm van een foto (liefst met lokatie inzetweergave ala Google) wil doorgeven aan de operator (immers 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden).

2. Access:conditional vraag
De bewuste afval container is alleen toegankelijk voor buurtbewoners vandaar gekozen voor access=residents.
De container wordt alleen geopend als je de juiste pas voor de cardreader gooit vandaar daarboven op gekozen voor access:conditional=yes@permit
Zijn er betere/correctere keys/waarden toe toepassen in dit geval ?

3. Verdere tips op- & aanmerkingen ?

Edit: spelfoutcorrectie in OSM-gebruikersnaam

19 posts - 5 participants

Read full topic

Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/restafvalcontainer-vragen-omtrent-betere-toe-te-passen-key-en-bronwaarden/111312