Hallo medemappers,
Heb bijdragen aan OSM sinds kort weer opgepakt en wil het e.e.a. verbeteren in het (centrum van) Nijmegen. Om te beginnen een node van een supermarkt die compleet verkeerd staat: Node: PLUS (597259991) | OpenStreetMap
Hier kloppen meerdere zaken niet, om te beginnen het adres. De straat is Molenstraat, niet Passage Molenpoort. Daar zit inderdaad wel een Plus op dit adres. Op deze locatie (Molenstraat) zit nog altijd een Coop die niet is omgebouwd naar Plus. Nu wil ik dit graag allemaal gaan corrigeren en was op zoek naar het juiste adres van deze Coop. Volgens Coop VandaagCoop Vandaag gaat het om Molenstraat 130-132. Volgens BAG lijkt 130 niet (meer) te bestaan en zit in dat pand alleen 132 als relevant huisnummer: BAG Viewer Moet ik in OSM dan 132 invoeren als huisnummer?
Uiteraard wil ik ook nog wel even gaan obseveren ter plaatse welk nummerbordje er daadwerkelijk op gevel staat.
11 posts - 4 participants
Ce sujet de discussion accompagne la publication sur https://community.openstreetmap.org/t/winkel-met-twee-huisnummers-volgens-site/103469